چه بدبختیه هااااا...
وبگاه بهارنارنج

♥بهارنارنج♥

♥تحمل نداره نباشی♥...♥دلی که تو تنها خدا شی♥

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً



اصن یه جو بدی شده.....

همه رفتن تو کار درس خوندن

درسخونم نیستنا....شانس من درسخون شدن...

حالا اینجا میمونیم ما! که چی؟

که آمار وبمون داره بوق میزنه...

آه خب بیاین دیگه..

این همه بدو بدو پامیشم میام کامنت بزارم

یکی نمیاد جوابمونو بده



اینم گلایه های من...

اخیییییش داشتم میترکیدم...

مشتی بچه مردسه ای شدن دوستای ما...

چهار تا آدم بیکار مث خودمون نیس بیاد خوشحالمون کنه!



نظرات شما عزیزان:

neda
ساعت12:32---21 دی 1391
وقتی تو باشی ؛ زندگی برایم زیباست ؛ عاشقی برایم با معناست !
وقتی تو باشی ؛ قلبم بی آرزوست ، ای تنها آرزوی من در لحظه های تنهایی !
وقتی تو عزیز دلم باشی ؛ همدمم باشی ؛ سر پناهم باشی ؛ طلوع آفتاب برایم آغاز یک روز پر خاطره دیگر با تو است !
تو هستی ، برای من هستی ، تا آخرش همه هستی ام هستی !!!
حالا من هستم و یک عشق پاک در قلبم !
وقتی تو باشی ؛ عشق در وجودم همیشه زنده است ، میتپد قلبم تنها برای تو و می گذرد لحظه ها به یاد تو و می ماند برای همیشه یک عشق جاودانه در قلبهایمان !
وقتی تو گل من باشی ؛ باغچه خشگ قلبم بهاری می شود ، این دل از عطر و بوی تو پر از محبت و صفا می شود !
وقتی تو عشق من باشی ؛ این چشمها برای دیدن تو بی قرار و بی تاب می شود ، حضور تو در کنارم تنها آرزو می شود !
وقتی تو همدمم باشی ؛ دیگر تنهایی با من بیگانه می شود ، غم و غصه های دنیا در قلبم فراری می شوند !
تو باشی ؛ عزیز دلم باشی ؛ عشقم باشی ؛ دنیا برایمان بهشت همیشگی می شود !
وقتی تو باشی ؛ وقتی تو همه زندگیم باشی ، این دل فدای قلب مهربانت می شود ، چشمهایم همیشه منتظر دیدن چهره ماهت میشود !
وقتی تو باشی ؛ من نیز هستم ، زیرا تو درون قلبم هستی !
پس با من باش ای عشق جاودانه ام ؛ بیا تا با هم بخوانیم ترانه عاشقانه ام را که برای تو سروده ام !
ای تو که بی تو بودن برایم خواب همیشگی است !


ایمان
ساعت12:09---18 دی 1391
وب قشنگی داری.مطمینم به قشنگی خودته.انشالا موفق باشی.کجایی هستی؟ دیلمیم من
پاسخ:سلام کی هستی؟؟؟حداقل وبت رو میزاشتی.از کجا فهمیدی من دیلمی ام...چخبره اینجا!


بهار
ساعت1:00---12 دی 1391
هـــنـــوز هـــمـــ دلـــمـــ تـــنـــگـــ مـــیـــشـــود







بـــرایـــ حـــرفـــ زدنـــتـــ







و بـــرایـــ تـــکـــیـــهـــ کـــلـــامـــهـــایـــتـــ







کـــهـــ نـــمـــیـــدانـــســـتـــیـــ







فـــقـــطـــ کـــلـــامـــ تـــو نـــبـــود !







مـــنـــ هـــمـــ بـــهـــ آنـــهـــا تـــکـــیـــهـــ دادهـــ بـــودمـــ
پاسخ:زیبا بود گلم....


mahsa
ساعت13:20---11 دی 1391
سلامممممممممممممممم
عسیسم
میسی
که اومدی
راستی قالبت خییییییییییییییییییلیییییییییی ییی
قشنگه
مبارکه


sahar222
ساعت22:47---10 دی 1391
اي گفتي..منم مثله تو ورودي بهمنم ..حتما بازم بهت سرميزنم دوستم..
پاسخ:ممنون عزیزم ...اجی نکنه همکلاسی هستیم....هههههههه نگاه تا کجا رفتم...خخخخخ


باران
ساعت22:33---10 دی 1391
ممنون عزیزم

راستی منم باهات موافقم گلم

بازم بهم سر بزن
پاسخ:فداتشم چشم.


باران
ساعت19:03---10 دی 1391
سلــــــــــــــــــــــــاااا ااااام

وب خوفی داری

خوشحال میشم بهم بسری

اگه باتبادل موافقی خبرم کن
پاسخ:ممنونم چشم حتما.


پرنسس
ساعت19:55---9 دی 1391
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی گفتی آجی...
کپک زدیم!!!!!!!


شیـ♥احسان♥ـطون
ساعت10:45---9 دی 1391
خر پشمک روزی شونصد نفر میان کامنت میذارن هنوز شاکی هستی؟؟؟؟

ای روتو برم!

من که همیشه آویزون اینجا درباره ی خیلیای دیگه ام صدق میکنه ها


amin
ساعت9:31---9 دی 1391
asan man madre3 nemiram daneshjoam
daneshgaham k
"asan y vaziye"


amin
ساعت9:28---9 دی 1391

lazem b zekr ast k begam man va3 dars khondn naraftam aji.
adam ba roozi 30 min net omadan az darsesh nemiyofte.
movaffagh bashi


مـَـستــے
ساعت20:05---8 دی 1391
آجی چی گفتییییییی؟
حواسم نبود جای تاییدی زدم حذف


مـَـستــے
ساعت19:39---8 دی 1391
شآدمآنــَم ڪه پُوستینــے پَهــטּ ڪنـَـم به زیــر احسآسـَـت

هانیه
ساعت19:19---8 دی 1391
سلام عزیز دلم
اره والا بخدا درسا نمیذاره
من الان دوشنبه دو تا امتحان دارم نخوندمم تا الان


پویا
ساعت15:17---8 دی 1391
یعنی فقط کافیه تو خونتون بفهمن که امتحان دارین،

اونوقت بخوای بری توالتم میگن کجا؟؟؟

مگه تو امتحان نداری؟؟؟

-----------

یاد اون روزها بخیر. وقتی بچه بودیم، مامانم یه تومن

به من می داد و منو به فروشگاه می فرستاد

و من با سه کیلو سی زمینی، دو بسته نان،

سه پاکت شیر، یک کیلو پنیر، یک بسته چای و

دوازده تا تخم مرغ به خانه بر میگشتم. اما الان دیگه

از این خبر ها نیست، همه جا توی فروشگاه ها

دوربین گذاشتن!

-----------

وقتی ناراحتین از 1 تا 10 بشمرین. اگه آروم نشدین تا 20



ادامه بدین، نشد تا 30 و همینجور ادامه بدین تا آروم بشین.



من الان به 21666500096871120012 رسیدم

---------

با این نرخ سکه دختر مذهبی هم نمیشه گرفت. ۱۴ تا سکه



هم زیاده باید یکی رو پیدا کنیم به ۵ تن راضی باشه!!

-----------

بعضی ها پشت فرمون چنان با دقت، ظرافت و پشتکار عجیبی



با انگشت دماغشون رو حفاری می کنن



انگاری عسلویه ست الانه که نفت و گاز بزنه بیرون

---------------


پاسخ: اییییییییییییی...داش تو اصن آخرشی!هههههه


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت12:53---8 دی 1391
اوخى آبجيه من تنها شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اشكال نداره آجيه بيكاره من


Saman.TanhaTarinTanha
ساعت12:42---8 دی 1391
خاطرات نه سر دارند و نه ته...بی هوا می آیند تا خفه ات کنند . . .میرسند گاهی وسط یک فکر . . . ! گاهی وسط یک خیابان. . .سردت می کنند . . .داغت میکنند . . .رگ خوابت را بلدند . . .زمینت می زنند . . .خاطرات تمام نمی شوند . . .تمامت می کنند!!!
پاسخ:په چرا تموم نشدی تو با این همه که اینارو میدونی ؟؟؟هاااااااا؟


ژيلا
ساعت10:52---8 دی 1391
سلام اجی
چرا نگررررررررانی
من که دقیق لنگ خودتم یه ادم علااااااااااااااااااف بیکار


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



════════ ೋღ♥ღೋ ════════








یا حسین-بهارنارنج